Ad Code

Cara Nak Masak Sotong Kicap Yang Sedap Dan Senang

Kemudian masukkan bahan yang dikisar. Yang dan to di the of a and by on in untuk dengan View ini aku for Post Po ke dalam PM this tidak yg dari ada is akan Posted Poed Malaysia pada Blog.


Resepi Sotong Masak Kicap Yang Mudah Dan Sedap Youtube

Panaskan minyak untuk menumis.

. Kalau nak tahu bagaimana sedapnya kenalah cuba sendiri. Terletak di tingkat 1 Pavilion Gami Chicken bukan sekadar menawarkan ayam goreng Korea yang dimasak sempurna tapi. Nasinya sedap dan ayam juga sedap.

Masukkan serai yang diketuk. Apa pendapat saya dan anak anak mengenai resepi ini. Daun kesum kisar sekali jugak dalam 5-6 helai.

Masak sehingga pecah minyak dan cili betul-betul masak. Kisar dulu bahan yang bertanda. Walaupun hitam melegam rasanya sedap dan menjadi.

Cara cara nya. Untuk sesiapa yang mengidam nak makan ayam goreng Korea yang boleh buat anda tak dapat tidur malam dengan sekali cuba dek kerana kelembutan isi ayamnya dan keenakan rasa sos yang menyaluti ayam mai singgah makan di Gami Chicken. Selebih nye letak masa masak.

Tapi sebab saya suka rasa daging dendeng Datin Nursinah jadi saya memilih untuk mencuba resepi beliau. Serai tu 1 diketuk dan 1 lagi dikisar. Ada yang memasukkan halia ada juga yang meletakkan asam jawa.

Daging dendeng saya hari ini terlebih hitam mungkin kerana saya telah terlebih memasukkan kicap. Jangan lupa lepas ini saya nak share pula resepi Nasi Ayam Kak Laily di Subang Jaya yang memang sedap dan menjadi kesukaan kami anak. Sedap giler kalau istilah budak budak sekarang.


Sotong Masak Kicap Mudah Azie Kitchen


Sotong Masak Kicap Mudah Dan Sedap Azie Kitchen


Resepi Sotong Masak Kicap Stir Fried Squid With Soy Sauce Seismik Makan Youtube


Resipi Sotong Masak Kicap Pedas Paling Mudah

Post a Comment

0 Comments

Ad Code